ListenToMe

15 July 2012

单纯的想你


分钟会变成小时
一天也会变成一年
我不知道你在哪里
我总觉得 你不在这里 世界就好像黑与白
我不想去计算今天已经是第一年的第几天
我要过日子 所以我不去算
但我很感恩因为有你 所以这个世界有了我
以前总是觉得有你在 苦也是甜
但现在 再甜也带点点涩
在我眼里的最后一个你 是那么的安详
虽然你不会再笑给我看 不会再摸摸我的头 也不会再念我
但不要紧 我能感觉到你 你一刻也没有离开过
你只是换了方式守护我们
你是那个天使 那颗天上最闪亮的星星
爸 我们很好 只是我这一刻很想很想你 非常的想 疯狂的想念你
如果你有空 要来我的梦里让我再看一看你 

老爸 我爱你 





No comments:

Post a Comment

❤ This Is Me ❤

My photo
I'm just so ordinary! I ❤ to act cute though I'm not. I do ❤ to make up sometimes just to conceal my imperfection. I ❤ to eat though I'm already a piggy as what they say. I ❤ to dream as I'm a billionaire. I ❤ me and everything I'm having, family, friends and definitely my man! ❤

♥ Facebook Badge ♥

.People.

.Passerby.